Фрезерный зуб номер |
L1 |
L2 |
L3 |
L4 |
L5 |
L6 |
L7 |
BURÇ (mm) |
OFSET |
EĞİM (der) |
Фрезерный тип |
КОНТРОЛЬ ARM |
10 |
165 |
|
|
|
|
|
|
16 |
-50.8 |
|
|
|
Fren ayar kolu, fren tahrik sistemlerinin önemli ve ayrılmaz bir parçasıdır. Görevi, şoförün fren pedalına basmasıyla beraber fren körüğüne dolan havanın neden olduğu basıncı S-kam miline ileterek S-kam milinin hareket etmesini, balataların S-kam milinden aldığı hareketle kampanaya temas etmesini dolayısıyla aracın fren yaparak durmasını sağlar.
Manuel fren ayar kolunun farkı balata aşındıkça meydana gelen boşluğu gidermek için ayar gerektirmesidir.
ARAÇ TÜRÜ | MAKSİMUM ZAMAN | MAKSİMUM KİLOMETRE |
TIR | 2 YIL | 200.000 KİLOMETRE |
KAMYON | 2 YIL | 200.000 KİLOMETRE
|
OTOBÜS | 2 YIL | 100.000 KİLOMETRE |
- Garanti süresi parçanın üzerinde belirtilen imalat tarihinden itibaren yürürlüğe girer(izlenebilirlik No.)
- Yapılacak şikayetler mutlaka garanti süresi kapmsamı içerisinde yapılmalıdır.
- Firmamız tarafından şncelenerek imalat hatasından doğacak unsurlar garanti kapsamına girer. Montaj ve kullanım hatalarından doğacak şikayetlerden firmamız sorumlu değildir
- Şikayete konu olan parça tam tetkik-muaeyene için Firmamıza (GEÇGEL OTOMOTİV) gönderilmek zorundadır