Фрезерный зуб номер |
L1 |
L2 |
L3 |
L4 |
L5 |
L6 |
L7 |
BURÇ (mm) |
OFSET |
EĞİM (der) |
Фрезерный тип |
КОНТРОЛЬ ARM |
26 |
145 |
|
|
|
|
|
|
14 |
42 |
105 |
N42*1.5*9H DIN 5480 |
DOUBLE BENT (SHORT; R=65 MM) |
Fren ayar kolu, fren tahrik sistemlerinin önemli ve ayrılmaz bir parçasıdır. Görevi, şoförün fren pedalına basmasıyla beraber fren körüğüne dolan havanın neden olduğu basıncı S-kam miline ileterek S-kam milinin hareket etmesini, balataların S-kam milinden aldığı hareketle kampanaya temas etmesini dolayısıyla aracın fren yaparak durmasını sağlar.
Otomatik fren ayar kolunun farkı; balara aşındıkça meydana gelen balata ve kampana arasındaki boşluğu ayar gerektirmeksizin sabit tutabilme özelliğidir. Bu Boşluk arttıkça otomatik fren ayar kolunun içerisindeki sistem harekete geçip oluşan boşluğu almaktadır. Firmamız tarafından geliştirilen sistem sayesinde söz konusu boşluk araçta takılı olan tüm fren ekipmanlarınızın ömrünü hemen hemen aynı zamanlarda tüketmeleri sağlanmış olur.
GOS fren cırcırları gövdeden dişlilerine, O ringlerinden sac aksamlarına kadar en kaliteli malzemelerden üretilmiş olup, yüksek korozyon direncine sahip kaplamalarla kaplanmıştır.
ARAÇ TÜRÜ | MAKSİMUM ZAMAN | MAKSİMUM KİLOMETRE |
TIR | 2 YIL | 200.000 KİLOMETRE |
KAMYON | 2 YIL | 200.000 KİLOMETRE
|
OTOBÜS | 2 YIL | 100.000 KİLOMETRE |
- Garanti süresi parçanın üzerinde belirtilen imalat tarihinden itibaren yürürlüğe girer(izlenebilirlik No.)
- Yapılacak şikayetler mutlaka garanti süresi kapmsamı içerisinde yapılmalıdır.
- Firmamız tarafından şncelenerek imalat hatasından doğacak unsurlar garanti kapsamına girer. Montaj ve kullanım hatalarından doğacak şikayetlerden firmamız sorumlu değildir
- Şikayete konu olan parça tam tetkik-muaeyene için Firmamıza (GEÇGEL OTOMOTİV) gönderilmek zorundadır