ZAHNNUMMER FRÄSEN |
L1 |
L2 |
L3 |
L4 |
L5 |
L6 |
L7 |
BURÇ (mm) |
OFSET |
EĞİM (der) |
Frästyp |
STEUERARM |
26 |
145 |
|
|
|
|
|
|
14 |
-15 |
-24 |
N42*1.5*9H DIN 5480 |
DOUBLE BENT (Medium; R=78 mm) |
Fren
ayar kolu, fren tahrik sistemlerinin önemli ve ayrılmaz bir parçasıdır. Görevi,
şoförün fren pedalına basmasıyla beraber fren körüğüne dolan havanın neden
olduğu basıncı S-kam miline ileterek S-kam milinin hareket
etmesini, balataların S-kam milinden aldığı hareketle kampanaya temas etmesini
dolayısıyla aracın fren yaparak durmasını sağlar.
Otomatik
fren ayar kolunun farkı; balara aşındıkça meydana gelen balata ve kampana
arasındaki boşluğu ayar gerektirmeksizin sabit tutabilme özelliğidir. Bu Boşluk
arttıkça otomatik fren ayar kolunun içerisindeki sistem harekete geçip oluşan
boşluğu almaktadır.
Firmamız
tarafından geliştirilen sistem sayesinde söz konusu boşluk araçta takılı olan
tüm fren ekipmanlarınızın ömrünü hemen hemen aynı zamanlarda tüketmeleri
sağlanmış olur.
GOS
fren cırcırları gövdeden dişlilerine, O ringlerinden sac aksamlarına kadar en
kaliteli malzemelerden üretilmiş olup, yüksek korozyon direncine sahip
kaplamalarla kaplanmıştır.
ARAÇ TÜRÜ | MAKSİMUM ZAMAN | MAKSİMUM KİLOMETRE |
TIR | 2 YIL | 200.000 KİLOMETRE |
KAMYON | 2 YIL | 200.000 KİLOMETRE
|
OTOBÜS | 2 YIL | 100.000 KİLOMETRE |
- Garanti süresi parçanın üzerinde belirtilen imalat tarihinden itibaren yürürlüğe girer(izlenebilirlik No.)
- Yapılacak şikayetler mutlaka garanti süresi kapmsamı içerisinde yapılmalıdır.
- Firmamız tarafından şncelenerek imalat hatasından doğacak unsurlar garanti kapsamına girer. Montaj ve kullanım hatalarından doğacak şikayetlerden firmamız sorumlu değildir
- Şikayete konu olan parça tam tetkik-muaeyene için Firmamıza (GEÇGEL OTOMOTİV) gönderilmek zorundadır